11 oktober 2010

Projekt 100 alster

Jag har bestämt mig för att hoppa av utmaningen Projekt 100 alster eftersom jag den senaste veckan har beställt 2 tävlingskit och lite annat...

Men jag är i alla fall nöjd med det jag har gjort och det jag fått ut av utmaningen. Jag har börjat använda alla mina fina saker som annars bara ligger och väntar på att jag ska hitta "rätt tillfälle". Ett bättre tillfälle än när man scrappar om sina barn finns väl inte...;) Jag använder mina senaste inköp direkt...vilket känns jätteroligt! Förut kunde jag ha det liggandes ett tag för att "klappa på det" och fundera på till vilket fint projekt som det skulle användas...sen blev det liggandes och kändes "gammalt" när det väl skulle användas...tokigt värre!!

Jag har också fått upp ögonen på vad saker och ting kostar. När man hamnar i någon slags köpspiral så tänker man inte på vad allt kostar men nu när jag inte har handlat på ett tag så har jag fått upp ögonen igen. Var in i en pappershandel och där kunde man köpa en förpackning med några få små rosor för 49 kr! Vem köper det!? (Ja inte jag längre...)

Nu blir det ingen shopping innan mässan i Göteborg och sen blir det köpstopp under en längre period. Jag har så mycket som jag vill använd upp...t.ex. alla cardstock i "tokiga" färger som jag köpte på mig i begynnelsen men som jag nu undrar hur jag kunde köpa...

Ja...detta var lite tankar från mig...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails