10 oktober 2010

Nya kort...

Hmmm, ibland blir det inte som man tänkt...

Var på en liten scrapträff igår och hann med att göra fyra kort till Svensk Scrapbookings CyberCrop. Hade sen planer på att sitta under kvällen och idag och scrappa resten av utmaningarna. Men så blev det inte...gick och la mig med feberfrossa klockan åtta igår kväll och hade feber, ont i halsen och ont i hela kroppen. Idag har jag bara sovit och tagit det lugnt...

Här är i alla fall mina bidrag till CC:n...


Stämpeln kommer från Deedee´s Digis, den lilla jordgubben från Scrapmoment och de små rosa bokstäverna i filt kommer från Stickercorner.com.

De små söta Pandorna är filtstickers från Stickerscorner.com.

Om ett år firar jag och Magnus 4-årig bröllopsdag...det gäller att vara ute i god tid...

Ett enkelt kort gjord efter en skiss.


Nu ska jag gå och sova och hoppas att jag vaknar imorgon och mår bra!

Go´natt!

4 kommentarer:

Черника sa...

Очень красивые открыточки получились!

La Vikinga sa...

Fina alla fyra!!! Kan jag spara dem som inspiration?
Jag tänkte också vara med och skapa till cropen men ett bröllop och en väldigt jobbig förkylning kom i vägen...

Charlotta

Черника sa...

Спасибо и Вам! (Tack också).

Zima sa...

Fina kort! Gillar ju så klart 3-års kortet bäst eftersom det är sådana härliga färger i det och fina runda former på tårtan. :) Och pandakortet blev jag lite småkär i! Sååå himla härligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails