5 juli 2010

Gästdesigner hos Stellas.se

I lördags visades mina layouter som jag har gjort åt Stellas.se på deras blogg. Jag fick papper från Pink Paislee Bayberry. Det var verkligen en utmaning eftersom det var både papper och dekorationer som jag själv inte skulle ha köpt. Men jag älskar utmaningar så det var riktigt kul att scrappa med detta och jag blev riktigt nöjd!

Jag gjorde först en layout med ett foto på mig som jag tycker mycket om. Just me helt enkelt! Allt material kommer från Stellas. Stämpeln "me" kommer från Primas clearstamps "Journaling me" som är ett stämpelset som jag älskar och har använt mycket! Jag satte lite Stickles på den fina stora gula rosen. Det vita zickzack-bandet har jag satt fast med klister och häftapparaten.






Den andra layouten blev en vintrig layout som handlar om Ellen som är bäst på att åka skidor och skridskor. Allt material kommer från Stellas förutom bokstäverna och det vita bandet som jag hittade i mina lådor här hemma. Blommorna har fått lite Stickles på sig för att glittra lite. De små blingstjärnorna blev mina stora favoriter...






Den tredje layouten handlar också om Ellen...om hur livet med henne går i full fart. Allt material kommer från Stellas förutom de stora vita bokstäverna.




Jag vill säga stort TACK till Jenny på Stellas.se för förtroendet att få vara Gästdesigner! Det är alltid lika roligt!♥

1 kommentar:

ANNAANNA sa...

Hur går det... har du städat färdigt så du kan hoppa på "8 is enough"-utmaningen? *smiles*

Tack för kommentarerna i min blogg.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails