19 juli 2010

8 is enough #2

Nu är jag på G igen...


Satte ihop ett nytt "8 is enough" kit i går kväll. Denna gång blev det tre dubbelsidiga mönstrade papper från Three Bugs in a Rug Bee mine, två förpackningar blommor, en liten hög spetsband, en liten hög blandade röda/rosa brads och alfabtsstämplar från Prima som jag köpte för ett år sedan men ännu inte använt...

Nu kliar det i fingrarna att sätta igång...men först måste det städas, bakas och dukas till kalas för vi ska smygstarta firandet idag av vår stora tjej som fyller 6 år imorgon! Men ikväll ska det scrappas...

3 kommentarer:

Jeanette Wallén sa...

Ooooh, du med!!! Och vad roligt!!! Jag har just plockat ihop mitt första kit - jämför det med ditt första... *fnissar glatt*

Nilma sa...

Vad kul! Såna kit kanske man borde prova på :D

ANNAANNA sa...

Snyggt!

Å så blir jag nyfiken på vad du gör med det...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails