31 augusti 2009

September = Höst

I morgon är det 1 september och Kortmakaren släpper nya fina höststämplar. Jag har gjort ett kort med de härliga Ekollonen...

Nya stämplar: Ekollon, stor och liten samt texten Hösthälsningar

Här har jag embossat stämpelmotivet i ett orange embossingpulver och gjort ett litet bakgrundspapper samt målat ett större ekollon med mina Copics som jag har satt fast med 3:D kuddar som en dekoration.


De vackra blommorna är från Petaloo. Den gröna blomman med turkos blingsten är såå fin..."love"



Ha en bra vecka! :)

1 kommentar:

Carolina sa...

Hej!
Jag beundrar dig verkligen för att du hinner pyssla! Och så mycket fint du gör! Kul att din Siri-bok fick så mycket uppmärksamhet också, det är du värd!

Jag har inte tackat för kortet och presenten som Alexander fick. Är på gång att skicka ett kort till Siri också, men det har inte blivit av ännu!

Kram till er alla!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails