18 augusti 2009

I går...

hann jag med att göra två kort när Siri sov på eftermiddagen. Jag utgick från två av Tettiz skisser som hon har lagt ut på Pyssel.net. Gå in på Tettiz blogg och titta för hon gör sååå mycket fint!

Skiss nr 1...

Skiss nr 2...



Ja...det blev två hastigt gjorda kort och jag plockade mycket material som låg på mitt stökiga pysselbord. Det som tar längst tid när man gör kort är ju att färglägga stämpelmotiv så vad gör man när man har ont om tid...jo...använder bokmärken och stämplar som man inte behöver färglägga. Bokmärket snodde jag från Ellen och ängelstämpeln har jag köpt hos PaperMaze.

I morgon väntar jag rolig post...nya hemliga stämplar från Kortmakaren ska komma...

Tjingeling!

2 kommentarer:

Laila sa...

Det är jätte fina kort du fått till.

Helena sa...

Nu har jag då äntligen ändrat så jag har din bloggadress sparad så jag kan återkomma med jämna mellanrum.
Tjusig alster!
/Hella

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails