28 augusti 2009

Cookie cutter alfabet

Denna vecka är Cookie cutter alfabet veckans vara hos Kortmakaren.

Jag tycker att det bästa med cookie cutter alfabet är att man kan lägga många bokstäver samtidigt i Revan och få utstansat precis de bokstäver som man behöver. Jag använder alltid små spillbitar av papper.



På denna layout har jag använt bokstäver från QK gift sets Reuse, Enjoy och Relax. Stämpeln som jag har använt är Write in från Hero Art.

Visst är Ellen söt i bygghjälmen och med motorsågen i handen!? Ellen älskar att leka i kusinens rum för där finns ju så mycket "killiga" leksaker som hon inte har...

Ett litet tips är att använda små brads som prickar när man behöver använda Å, Ä och Ö.


I morgon får jag pyssligt besök av två väninnor och det ska bli sååå kul! Det ser jag verkligen fram emot och jag hoppas att jag får scrappa riktigt mycket för jag är så scrappsugen...

Trevlig helg!

1 kommentar:

Elina sa...

Hoppas att ni får en lyckad dag! Din board är mycket uppskattad på Formex!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails