11 juni 2009

Några fler kort...

Här kommer några fler kort som jag gjorde till Kort i Fokus CyberCrop i helgen som var.

Lika stämpelmotiv men två helt olika kort...

Här har jag använt en blomstämpel från Unity Stamp Company och pappersbitar från min spillåda. Tänk vad olika kort kan bli fastän man använder samma stämpel...


Ett maskulint kort...

Ja... inte är det lätt att göra ett kort till en vuxen man. Jag tog papper från spillådan och lite dekorationer som låg till hands på skrivbordet. Jag blev ganska nöjd trots den svåra uppgiften!


I kväll har jag gjort kort med Kortmakarens nya sommar stämplar. De ligger på tork just nu så jag får fota dem imorgon. Men gå in på Kortmakarens webbshop redan ikväll och titta...


Visst är myran söt...!?


2 kommentarer:

Yoli Design sa...

Hej hej tjejjen...
vet att du inte gillar awarder... men denna måste du ta emot!! :P

Å suuuperduuuper söta kort...


Kraaaaaaaaaaam

sari hänninen sa...

supersköna blomkort!!!!
hur går d med graviditeten?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails