1 juni 2009

En månad kvar...

Nu börjar det kännas riktigt jobbigt! :( I dag har jag precis en månad kvar men det känns tungt. Magen är STOR... jag når knappt ner till golvet längre. Har fått ont i ryggen och så himla ont i lederna (men det är ju för att jag inte kan ta mina mediciner). När jag ligger ner får jag sura uppstötningar vilket jag tycker är väldigt obehagligt (det fick jag aldrig när jag väntade Ellen). Alla kläder har blivit för små förutom ett par byxor och en jeanskjol. Fotlederna svullnar och jag har en så otrolig fotsvett. Allt känns bara jobbigt!

Ja, ja nu har jag klagat färdigt! :wink:

3 kommentarer:

Yoli Design sa...

hej hej tjejjen...'låter jobbigt med stor bulle... men snart kommer ju pyret!! :P hihi

Å sikken härlig shopping...
ja hemma hos mig landade det också en massor av kul idag... kommer nog mer i veckan... :D YiiiiHaa!

Kraaaaaaaam på digg...

Yoli Design sa...

hihi å så tänkte jag... nu under din bäbis-väntan så ska jag utmana dig...
då kanske tankarna kan lämna fotsvetts-tankarna lite!! *skrattar*
:P

Jag vill att du ska göra:
ett välkommen till världen-alster med minst fem olika färger på, och någon deko som du vanligtvis inte brukar använda. :D

Kraaaaaaaaam

Hellen sa...

Hang in there tjejen!!! Nu börjar nedräkningen på riktigt ju.
Kram
//Hellen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails