6 juni 2009

Hipp hipp hurra!

Idag är det inte bara Nationaldagen utan min mors födelsedag också! Vi har varit och firat henne och blivit bjudna på middag och glass& jordgubbar...så gott!

Min mor har flyttat ganska mycket i hennes liv därför gjorde jag en tavla till henne med ett ordspråk som jag tyckte passade bra...

Stämplarna kommer från Unity Stamp Company och är helt underbara! Stämpelmotiven är färglagda med Promarkers. Jag satte dit en hjärtbrads där det stämplade lilla hjärtat var i texten för att få lite mer "liv" i tavlan. Notpappret kommer från ett jättetjockt nothäfte med Bethovens symfonier från år 1950 som jag har köpt på "Myrorna" för 40 kr. Så notpapper har jag så det räcker ett bra tag framåt... :)


Blommor och bling är mina favoritdekorationer nu för tiden...


likaså band och häftklamrar...

Tavlan blev en uppskattad present och det är ju alltid roligt! :)

I morgon ska jag gå och rösta i Eu-valet...ska du?

3 kommentarer:

Yoli Design sa...

wow vilken läcker tavla...
Ja, vem blir inte glad av å komma hem å mötas av denna söta färgklick... Vardags skönhet är väl ändå den allra bäästa!!

Kraaaaaaam

Jenny Bergvall sa...

Fin tavla!

Nu har paketet kommit hem till mig.
TACK!! många fina saker!
Kram jENNY

Cattis sa...

Vilken Underbar tavla!! Jag skulle bli jätteglad om jag fick en sån!!♥

Kram/Cattis

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails