15 maj 2012

Det vackraste...

 Jag gillar stämplar och försöker ofta använda det när jag scrappar. På denna layout har jag använt en massa stämplar från My Minds Eye. Alla stämplarna finns på arket Follow your heart. Först markerade jag var mitt fotografi skulle vara på det mönstrade pappret. Sen stämplade jag "hej vilt" utan att tänka så mycket. Visst blev det läckert!




Jag har använt följande material:

Mönster papper: My Minds Eyes Follow Your Heart #FYH101 och # FYH104
Dekorationer: Decorative brads #FYH117 och Faceted gams # FYH114
Bokstäver: Prima samt några gula från min byrålåda
Stämplar: "Be Amazing stamps" #FYH118

Allt material finns att köpa hos Engströms Artstudio!


Jag önskar er alla en riktigt fin vårdag!

1 kommentar:

Gittans Pysselsida sa...

Ja , det blev verkligen SNYGGT
Kram Inga

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails