6 maj 2012

Creative Crop


Då var denna helg till ända! Det har varit både familjemys, städning och en massa scrapp hela helgen...nästan i alla fall...



I går firade man National Scrapbooking Day i USA. BigPicture Classes hade en Creative Crop som startade igår kl:18:00 svensk tid. Under 12 timmar släppte man en ny utmaning varje timme sen har vi haft ytterligare 12 timmar att skapa på. Det har varit superroliga utmaningar och väldigt varierande. Jag lyckades göra 9 stycken och är supernöjde med det! Alla priser lottas ut så nu gäller det att hålla både tummar och tår!;)

Utmaning nr 1 hann jag göra i går kväll innan jag gick och lade mig. Man skulle rama in ett av fotona på layouten på något kreativt vis. Jag sydde ett hjärta runt som jag satte bling och brads i. Upptäckte nu när jag lade upp bilden på nätet att jag visst glömt skriva text i journalingcirkeln, får fixa det sen...


Nu väntar sängen...go´natt!

1 kommentar:

Ziro sa...

Vilken fin layout! Jag gillar den fina hjärtinramningen!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails