9 augusti 2010

Vem bor där inne?

Jag fortsätter att visa layouter som jag gjort med nästan enbart papper och dekorationer från kitet "Lata sommardagar" från Mollys Scrapbooking.

Jag har mängder med bilder från förra året som ännu inte är scrappade...som den här underbara bilden! Gissar att bilden är tagen i juni förra året men ska kolla upp vilken vecka jag var gravid i då fotot togs och skriva dit det på layouten...




Nu vet vi vem som bodde där inne...det var ju Siri!:)
Tänk att hon redan har hunnit bli 1 år och en månad. I morgon börjar hon sin inskolning på Förskolan. Det är med blandade känslor...jag tycker hon ännu är så liten...hon kan ju inte gå...men hon lär nog tycka att det är jättekul där. Hon får Ellens gamla fröknar och det känns ju skönt!

2 kommentarer:

jenny/e.j.m sa...

Lycka till med inskolningen i morgon. Det går säkert bra.
KRAM
Jenny

Ida sa...

Oj va mycket fint du gör! Gillar alla färgglada alster :-) Man blir så glad!
Lycka till med inskolningen!
Kram
Ida/Tatoo Rosen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails