7 augusti 2010

Sommarhatten nr 1

Dessa kort är från förra sommaren...Ellen ser så underbart söt ut på dessa kort med ett litet Rabarberblad som en hatt.

Det blir fint när man blandar färgkort och svart/vita på samma layout tycker jag...det måste jag göra oftare!


Hittade några gamla Thickers bokstäver i min låda som jag tyckte passade bra in färgmässigt.


Även här hamnade ett av frimärkena för ni ser väl vad som är på bilden...Maja med ett Rabarberblad!:)


Det fina färgglada bandet fanns med i kitet och av ett mönsterpapper så klippte jag till egna små "frimärken".


Den supersöta lilla snigeln fanns också i kitet och den vet jag kommer från Scrapmoment.com för jag har redan flera såna i min låda...:)


Ha en fin lördag!♥

1 kommentar:

LenA sa...

Hej...
Så mycket ögongodis det fanns här, massor av inpiration vill jag lova!
Hittade hit via Kortmakaren och jag är så nyfiken på var du hittat CDlådorna som du har till det superbra tipset om förvaring av stämplar! Blir jätteglad om du vill avslöja det har redan kört igång med att stämpla och laminera (köpte maskinen igår)men jag måste ju ha något bra att ha sidorna i!
Lägger mig som följare hos dig , hoppas det är ok!
Kram Lena

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails