5 juni 2012

Shopping i London

Vad gör ni av alla spillpapper? Jag försöker alltid ta vara på alla små papperbitar som blir över. Här har jag stansat ut överblivet papper med en dies Coved Rectangle Classic från Cherry Lynn Design. Jag har för första gången scrappat i formatet A:4. Det var verkligen roligt så det lär inte bli sista gången...speciellt inte nu eftersom jag har påbörjat ett album om min Londonresa i just det formatet.




Jag har använt följande material:

Mönster papper: My Minds Eyes Follow Your Heart 
Dekorationer: Chipbords elements #FYH120, Decorative buttons #FYH119 och Twine #FYH121
Bokstäver: Prima #550158 samt några blå från min byrålåda
Dies: Coved Rectangle Classic från Cherry Lynn Design

Allt finns att köpa hos Engströms Artstudio!

Jag önskar er alla en riktigt fin nationaldag i morgon!

1 kommentar:

linaliten sa...

Vilken snygg layout, tycker massor om den! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails