4 juni 2012

En timmes utmaning


 Jag kastade Siri i säng klockan 19:30 och sa till Ellen att hon fick fixa läggningen själv med avklädning och tandborstning...allt för att jag skulle kunna sitta beredd vid pysselbordet klockan 20:00!

Svensk scrapbooking hade en timmes utmaning då...och sånt älskar jag! Denna gång skulle vi utgå från en skiss, använda mestadels rosa och ha med ordet glädje i rubriken.

Siri somnade på en gång och Ellen kom i säng efter lite tjatande från mig...och jag hann med att göra en layout på en timme. Eftersom det tar lite tid att fota, redigera och skicka iväg bilden också så är det ju egentligen bara 45 min vid pysselbordet. Jag hann inte få med så mycket dekorationer och ingen journaling...men den fick duga så här...allt för att bli klar i tid!:)


Hmmm...får kanske fixa till den lite nu efteråt för jag vet inte om jag blev så nöjd. Lite text saknas...och något annat...jag får se...

Nu väntar lite kvällste framför tv:n!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails