7 juni 2012

Fotomodell för en dag

Ellen började i första klass i höstas. Det var spännande både för henne och för mig!:) Det verkar som om det var en väldigt ”modern” skolfotograf som kom till skolan under hösten eftersom barnen fick posera som riktiga fotomodeller. Barnen tyckte så klart att det var kul…speciellt när de fick vind i håret av vindmaskinen!


 Även denna vecka har jag använt mig av underbart tjocka papper från Maja Design med härliga färger och mönster.


 Jag hittade en gammal virkad duk här hemma som jag en gång i tiden har köpt på en loppis. Jag klistrade fast den bakom fotografiet som en fin dekoration och stack två fina Pins genom den.

Det fina rosa journalingkortet från My Mind´s Eye skar jag mitt itu så att jag fick två små kort att sticka ner bakom papprena.



Jag har använt följande material:

Mönster papper: Maja Design Vintage Summer Basics 1945 och 1914
Bokstäver: Några gamla jag hade hemma.
Dekorationer: En virkad duk från loppis, två pins, ett journalingkort från My Mind´s Eye samt blingstenar.
Häftprodukter: Tombo Mono Multi Liqud Glue och Stick it! 3D foam dots

Allt finns att köpa hos Creativica!


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails