16 maj 2012

Travel Journal


 Nu lämnar jag familjen hemma och flyger till London med några tjejkompisar! Vi firar 20 år som vänner...det var under utbildningen till förskollärare som vi träffades och lärde känna varandra. Efter utbildningen har vi träffats var 4:e vecka med undantag av jul-och sommarlov i alla år...det har blivit många år. Alltid när vi träffats har vi pysslat tillsammans...vi har genom åren testat det mesta pyssligt man kan göra! Men nu sedan några år tillbaka är det bara scrap och kortmakeri som gäller. Vi har naturligtvis gjort var sin dagbok inför resan...min ser ut så här...





 Nu ser jag fram emot ett par härliga dagar i London!


3 kommentarer:

Magdalena sa...

Så fantastiskt fint!

Karolina/karehed sa...

Vilket härligt resealbum! Hoppas ni får en underbar resa! :-)

CreaMaria sa...

Jag brukar sällan kommentera i bloggar... även om jag läser allt... Men nu måste jag bara säga hur underbar denna resedagbok är!! *kär*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails