21 maj 2012

Hemma igen!

 Nu är vi hemkomna från London mina väninnor och jag! Vi har haft några underbart roligt dagar i den stora staden. Vi har shoppat, turistat, skrattat, ätit gott och haft det sååå skönt!

Vi besökte bland annat butikerna Blad Rubber Stamps och Paperchase. Där hittade vi lite smått och gott som fick följa med hem...

Tidningen Scrap 365 som jag varit mycket nyfiken på ett längre tag, en söt liten taxistämpel, en minikortlek, ett block med 8x8 papper från October Afternoon, en blommig textiltejp, en svart stämpeldyna och en packe vintagetryck med trädgårdstema.

Nu ska jag framkalla några av de 300 bilder vi tog under resan för jag är sååå sugen på att scrappa ett album om vår resa till London. Det kommer att bli ett album i storlek A:4.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails