1 november 2010

Mässbakis

Vi har haft en underbar helg i Göteborg, jag och Ellen. Vi åkte tidigt i fredagsmorse, tågresan dit gick bra förutom att Ellen blev lite åksjuk för första gången. Men hon somnade som tur var och när hon vaknade var vi nästan framme...

Under helgen besökte vi Universeum, Nordiska scrap & stämpelmässan, badade bubbelpool, åt gott på restaurang, träffade goa vänner och hade mysiga tv-kvällar i hotellsängen. Ellen ville inte åka hem...hon tyckte vi kunde stanna några dagar till...

Här är jag och min kära DT-mamma Maria som äger Kortmakaren...


Och här kramar Ellen Kortmakarens tomte Tomas...


Det blev många roliga inköp på mässan men de ligger än så länge nedpackade i väskan. Idag har jag varit sååå trött och inte orkat göra så mycket...

Jag vill säga tusen tack till Kortmakar-Maria som ordnar sååå roliga mässor och till vårt ressällskap Jenny och Moa, utan er hade inte resan blivit lika rolig!♥

2 kommentarer:

Cath. sa...

Vilken myshelg ni verkar ha haft, så klart hon ville stanna kvar och mysa mera. Kram på er båda!

Anonym sa...

Sounds like a very fun trip! Glad to hear you and Ellen had such a terrific time! Hugs, Deedee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails