13 augusti 2010

Hi

Oj, vad denna vecka har gått fort! Här är det full fart just nu...inskolar två barn på två olika ställen. Siri har precis börjat på förskolan och Ellen på fritids. Skolan ligger långt bort från oss...det tar mig totalt en timma att hämta henne. Är helt slut nu! Får se om jag orkar scrappa något ikväll...

De verkar stortrivas båda två och det är så kul att se! Nästa vecka ska jag börja lämna Siri på förskolan och gå ifrån kortare stunder och det hoppas jag ska gå bra!

Så nu rullar vardagen igång hos oss...

Här kommer ett kort jag gjorde en dag under semestern när jag och Ellen pysslade tillsammans.

Ett kort gjort av spillbitar som låg på bordet...
Den söta stämpeln är en digi stämpel från Softpencil.

Det är mysigt att sitta i köket och färglägga stämpelmotiv tillsammans. Extra kul tycker Ellen att det är för hon får låna mina Promarkers. Mammas pennor är bäst!:)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails