31 januari 2013

Lillblomman Skissar

 Ja..ha...här blir det inte mycket bloggande!! Det började bra men sen kom det vardagliga livet emellan...barnen har varit sjuka i olika omgångar och jag försöker träna på gymmet 3-4 gånger i veckan och det tar både mycket tid och kraft. Men en liten stund varje kväll sitter jag vid pysselbordet för att koppla av och må extra bra. Det är bara bloggtiden som inte riktigt funnits...men nu så...tar jag nya tag...

Jag har gjort en layout efter månadens skiss i bloggen Lillblomman Skissar. Det var en jättefin skiss som inspirerade mig massor!! Jag plockade fram en hög gamla papper och dekorationer i lila och två små fina kort som legat här i mer än 3 år nu. Det blev en layout som jag blev mycket nöjd med...

Så här såg mitt kit jag plockade ihop...


Och så här blev min layout...





Det är lite blandade gamla papper och fina rosor från Prima samt lite annat smått och gott. Titeln har jag skurit ut med min Slice som jag nu dammat av och tänker använda flitigt i år...


Imorgon kommer det en ny skiss hos Lillblomman Skissar eftersom det är en ny månad...februari...jag kommer genast att spana in den...spännande!!

3 kommentarer:

Maja Stokk / eyovine sa...

Så himla fin!!! Å snyggt med lila!

Anonym sa...

Vilken fin layout du fått till.....som vanligt!
Och så fint med lila!
Du är så himla duktig!
Nettan:)

Annette sa...

Håller med, så snyggt med lila och det bruna tillsammans! Och snyggt med stämpeltrycket och blingstenarna på väl valda ställen. Gillar den verkligen!

Jag förstår att tiden inte räcker till, bara att ta sig till gymmet tar ju tid och kraft. Och efteråt är det lagom att gå och lägga sig, åtminstone för mig, för jag orkar visst ingenting ;)

Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails