4 januari 2013

Första pysslet...


 ...för året blev att göra årets almanacka lite mer personlig! Jag har köpt en almanacka från Burde som man kan byta ut fram- och baksida på. Jag gjorde en egen framsida med mina älskade papper och stickers från My Mind Eye. Jag letade också fram gamla stämplar från Unity Stamp Company som behövdes användas...


Eftersom det finns fler plastfickor i början av almanackan så fick så klart foton på min kära familj hamna där...








Baksidan blev snygg men mycket enkel...endast ett fint papper!

 


 Detta pyssel kommer att bli mitt första bidrag till en av utmaningarna i Svensk Scrapbookings Nyårsscrapp!

Utmaningen lyder: Altra en kalender för år 2013, alternativt gör en almanacka/kalender för det kommande året. Tema färg och form väljer du fritt.




Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails