5 december 2011

Nya digisar...


  Idag släpper Whimsie Doodles en massa fina julstämplar...



Jag älskar snögubbar så jag är väldigt glad över alla de nya fina stämplarna! Jag har gjort en layout där jag använt några av stämplarna som dekorationer. Fotot är ett gammalt på Ellen taget när hon var 2,5 år och vi gjorde en stor snögubbe på vår tomt.

(Fotot är tyvärr inte det bästa på grund av att det är taget i mörker!)

Jag hoppas att det kommer lite snö på jullovet så att vi även i år kan bygga oss en snögubbe på tomten... Mycket snö hela julen och nyåret men sen får den gärna försvinna igen!;)

1 kommentar:

Katja/MezzaNotte sa...

vilken fin LO, söt och lekfull!

Snögubbar e härliga.
Det var en trevlig träff och jag hoppas vi ses igen. Ska till Sthlm scrap.... den i vår( eller i vinter, den som Fia ordnar)

Ha en fin december!
Kram Katja

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails