30 december 2011

Mina 10 i topp 2011

 Då börjar året gå mot sitt slut...bara en dag kvar...min födelsedag!:) Tror inte jag hinner blogga i morgon så detta blir årets sista blogginlägg...

Jag ser fram emot ett nytt år! År 2012 tror jag kommer att bli ett kanonbra år!! Jag har en massa nya projekt för det kommande året och jag känner stor skaparlust och glädje. Jag har tittat igenom mina alster för detta år och valt ut mina favoriter. Det blev ca 121 kort och ca 80 layouter gjorda under året. Detta år har jag inte varit lika produktiv som tidigare år men det har med hälsan att göra...vissa perioder detta år har jag mått väldigt dåligt! Men nu hoppas jag på ett nytt friskare år. Jag har en massa layouter som ligger halvfärdiga här hemma och jag tänkte starta det nya året med att göra klart dem...

Här är min 10 i topp-lista för 2011...











 Välkomna tillbaka hit till bloggen den 1 januari för då händer det grejer...:)

Nu önskar jag er alla ett riktigt gott slut!

19 kommentarer:

Maiden sa...

Underbara alster - å så otroligt bra foton av dem!!!
Min favorit blev nog...
Du är så full av glädje! :-)
Gott slut å gott nytt!
Kram

MiaS sa...

Helt underbara alster! Fotot på Siri på layouten "full av glädje" är så vackert, hela layouten är vacker!
Gott Nytt År!
kram

Helen sa...

Så många fina saker du visar! Önskeboken är en riktigt bra idé!
Grattis i förskott, gott slut och gott nytt år!

Millis sa...

Oj vilka fina alster!! Ser fram emot ett till år med denna bloggen :D Grattis också!! Ha en bra dag!

Zima sa...

Åh va många fina alster du gjort under 2011! Det var ett tag sedan jag var inne i din blogg men nu ser jag att jag borde komma hit oftare igen! :)

Önskar dig en härlig födelsedag och ett Gott Nytt År!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Såååå mkt fint du skapat! Och vet du, jag har också 121 kort i min mapp??!! Vad lustigt!
Fyller du idag? Grattis i så fall! Kram!

Maja Stokk / eyovine sa...

Vackert vackert =) Alltihopa!! Gillar speciellt "Du är så full av glädje".

Kramiz Maja

AnneiSkogen sa...

Wow, så utrolig masse fint du har laget i året som har gått. LOen med marsvinet og den hvor du har brukt lommen på en jeans var helt bedårende!!!

Ønsker deg et godt nytt år!

allram/ Jenni sa...

Underbara LOer!!! Gott nytt scrapår!!

Anette sa...

Så mycket fint du har gjort!

Karolina/karehed sa...

Vilka underbara alster du gjort! Min favorit är när Siri smaskar tårta. Den har så härliga färger och dekorationer!
Gott nytt år och grattis i efterskott! :-)
Kram Karolina

Sofia Eriksson sa...

Underbara allihopa!! Du är så duktig! Min favorit blev "So Grateful". Alla var helt fantastiska, men den fastnade ögat lite extra på. Kram

Morfen sa...

Fantastiskt fina layouter och kort!!

joggemia sa...

Superduperfina alster!!!!

Maria sa...

Gratulerar så här ett par dagar för sent.
Oj, vad du har producerat under året. Den ena finare än den andra. Önskeboken är en favorit, en underbar idé.

KraM

Chris_P sa...

Fantastiskt fin tio i topp! Jag håller med om önskeboken - superkul ide och den är ju sååå fin!

God fortsättning!

Angelica sa...

Jättefina alster under året!!!
Gillade verkligen BINGO...
Ha det bra!!

Angelica sa...

Jättefina alster under året!!!
Gillade verkligen BINGO...
Ha det bra!!

Cattis sa...

Vilka underbara alster!!! Jättesvårt att välja men jag tar nog "du är så full av glädje"

Har också lagt ut mina favoriter idag! =)

Kramis!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails