20 april 2010

Kalaspriser och MIKI & friends

Scrapmoment.com firar fortfarande sitt 1-års jubileum. Ni har väl inte missat att de har kalaspriser på ett antal utvalda produkter...50% rabatt är inte illa!!:)

För några veckor sedan fick jag hem mitt DT-paket. Det var fyllt med små söta saker från månadens kit MIKI & friends. Än är det inte för sent att beställa...

Denna månad är det två stansar med i kitet. En blomma, den lilla retroblomman och ett litet sött blad. Jag har gjort ett grattiskort med små utstansade blommor och blad...

Kortet har jag dekorerat med blommor och blad utstansade med dom två puncharna som ingår i månadskittet MIKI & friends.

Bandet, bradsen och den lilla charmen med texten: Made for you, kommer också från månadskitet.


I morgon ska ni få se en layout som jag har gjort med söta saker från kitet...

Välkommen tillbaka!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails