16 november 2009

Snart är det jul...

Jag fick hem ett underbart dekorationskit från Scrapmoment. Månadskitet North Pole innehåller en massa fint som passar bra till julkort, jullayouter och annat.


Jag gjorde med hjälp av min BIA en liten bok "Familjens önskebok 2009" där jag tänkte att vi ska samla våra önskelistor inför julen. Tänkte att Ellen själv kan skriva och klippa ut bilder på saker hon önskar sig från alla leksakskataloger och klistra in i boken. Det är bra att ha allt samlat och så blir det ju ett roligt minne att bevara...

Älskar charms just nu! Denna är bara för söt...


Det blev också ett julkort i lite gammal stil.

De små snöflingorna i metall är sååå himla fina!

Till sist blev det en layout om "Lilla julafton" som vi firade förra året hos min syster Camilla. Jag gjorde en egen bård till layouten med de gulliga små granarna som man kan stansa ut med den stans som ingår i månadskitet North Pole.


Det blir effektfullt att sätta två knappar på varandra.

Ännu fler söta charms!


Scrapmoment har rea på charms hela november! Så passa på att fynda...


2 kommentarer:

Yoli Design sa...

Hej hej tjejjen!!

Åhh så härligt med en massor av julinspiration!! Så läckra saker!!

Kraaaaaaaam

Theresa/Tette sa...

Wow så mycket fint du har gjort och vilka underbara julkort.
Tack för senast.
Kram Tette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails