8 november 2009

Grattis pappa!

Allt material förutom notpappret finns att köpa hos Kortmakaren. Visst är ekorren söt!?

Idag firar vi alla pappor! Magnus har fått frukost på sängen och paket av Ellen och Siri. I eftermiddag ska jag och Ellen baka chokladmuffins med glasyr och choklad cookies för att bjuda Magnus på.

Nu har Ellen gått till en kompis och Siri som har fått sin första förskylning hoppas jag somnar snart så att jag kan pyssla lite. Fick hem sååå fina saker från Scrapmoment härom dagen som jag vill göra något fint med till jul.

Det blir en skön söndag!


2 kommentarer:

Morfen sa...

Vilket gulligt farsdagskort du gjort! Det blev nog väldigt uppskattat. :)
Åh sötis dej, att du saknade mig på mässan. Jag hade också tyckt att det hade varit så roligt att ses. Det är skräp med mig fortfarande.. De hittar inte felet och jag mår illa hela tiden.. så nu ska jag träffa en neurolog som jag hoppas kan lösa gåtan. Stämpeln på det där turkosrosa kortet kommer från Panduro. Det var ett ark med omonterade, jättesöta, stämplar. :)
Ha det fint och sköt om dig!
Kramar,
Anna

Jenny Bergvall sa...

Åh så sött kort ;)

Kommer du till Maran på söndag??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails