24 december 2012

God Jul!


 Jag vill önska er alla en riktigt fin julhelg! Även i år blev det jul och vi ser fram emot ett långt och härligt jullov med mycket lek i snön, skidåkning, film, lek & bus, pyssel och en massa mys!

Idag har Tomten har varit på besök hos oss...


 När Tomten gick så Siri -Tomten kom!! Jag har varit snäll! :)


Det var fullt med julklappar under granen...men nu är de borta...



men ljusen brinner...


 och småtomtarna sitter så fint på sin plats...


I år har vi ett extra ståtligt pepparkakshus...tack Magnus för det!:)


Och jag har för första gången lyckats göra Mintkyssar!


Nu ska vi njuta av resten av julhelgen...och ända fram till den 8 januari!

God Jul alla vänner!!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har just hittat till den här bloggen! Vilka otroligt fina layouter du gör!!!:) jag kommer gärna hit o kollar igen! Dina layouter är så vackra och roliga men ändå är det fotografierna som är i fokus tycker jag och du verkar ju vara en duktig fotograf också!
Så glad att jag hittade hit!
Hoppas ni haft en fin jul!
Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails