19 augusti 2011

Vår lilla solstråle

 Härom dagen var jag hos min kära väninna Jenny och scrappade. Vi hade så mysigt...Jenny bjöd på god lunch och vi satt i hennes scraphörna i några timmar och pysslade. Jag gjorde bland annat denna layout utifrån en skiss från Sassy Lil' Sketches.




 Allt material till denna layout kommer från ett månadskit från Mollys Scrapbooking. Jag älskar dessa Cardstock Alpha stickers från Jenni Bowlin som var med!

 Siri är verkligen vår lilla solstråle...hon är oftast glad och älskar att skoja!Att gunga hör till sommarens stora favoriter...likaså att hoppa på studsmattan.

Här öser nu regnet ner...hmmm...vi som planerat att ha kräftskiva i morgon kväll...men det hinner väl ändra sig...

Trevlig helg!

5 kommentarer:

Missy Whidden sa...

This is so cute!! Adorable photos :) I love how the green just pops against the reds & whites! Thanks for playing with us at Sassy Lil' Sketches!

Kimic sa...

Very beautiful layout. Your daughter is so adorable. Great colours :-D
Thanks for playing along at SLS :-D

Cattis sa...

Vilken härlig tolkning av skissen!! Underbar layout!

Chris_P sa...

Åhh vilken fin skiss och super härlig tolkning!! Den får jag nog skriva ut!!

Så fint du har fått på din blogg, länge sen jag kikade in! Men det får det bli ändring på!

Ha en skön helg!
kram christina

Unknown sa...

so cute. love the colors. adorable photos. thanks for playing with sassy lil 'sketches.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails