30 augusti 2011

By air mail



 Här pågår det fortfarande hemligt skapande så i brist på annat så visar jag lite alster jag gjorde under semestern...

Ni har väl inte missat dessa superläckra clear stamps från 7gypsies...



Det är små härliga stämplar som går lika bra att använda på kort som på layouter. Idag vill jag visa er ett kort som jag har gjort.




Jag stämplade direkt på ett vitt papper som jag färgat in med vatten och några droppar Distress Ink Refill.



Därefter sydde jag några stygn med broderigarn. En liten svart fågel som jag ritade upp på ett svart papper och klippte ut satte jag fast med 3D-kuddar.



Allt material finns att köpa hos Kortmakaren.

I morgon ska ni få se en layout som jag har gjort på liknande sätt...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails