1 maj 2011

Ett uppdrag mindre...

Hmmm...vart tog denna vecka vägen?! Vi har haft fullt upp här hemma så jag har inte haft någon tid eller ork för bloggen...men jag lovar att det kommer att bli ändring på det...



I kväll visar jag mitt sista kort jag har gjort åt Deedee´s Digis. Deedee har sorgligt nog bestämt sig för att stänga sin butik och sin utmaningsblogg. Jag kommer att sakna alla fina stämpelmotiv som hon ritar! Ni som ännu inte har några digitala stämplar från Deedee´s Digis kan nu fynda...alla stämplar kommer att säljas ut med 75% rabatt...inte illa!

1 kommentar:

A'laEmmeli sa...

Åh vilken härlig bloggbakgrund - va glad man blir av den! ♥

Tack underbara du för lyckönskningarna, jag längtar oxå tills vi kan ses framöver... Jenny och jag ska spåna på ett datum och jag hoppas att det kan bli snart även om jag kommer ha en hel del att pyssla med på hemmaplan så kan man ju behöva en paus i renoverandet och åka på scraphelgssemester, eller hur? ;) Kram Emmeli

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails