23 maj 2011

Du o. Jag

Vad glad jag blir att jag har några som besöker bloggen...♥

Idag tänkte jag visa en layout som jag har gjort med fina papper från serien it´s the little things från Fancy Pants.

Jag har använt både fram- och baksida på två olika papper från serien. Jag stansade ut hjärtan och gick lös med symaskinen lite här och där...


Längst ner har jag limmat fast ett vackert svart band som jag har tråcklat lite veckigt.


Jag klippte ut några detaljer från två av papprena som jag satte fast som dekorationer. Den virkade fina blomman kommer från Prima.



Jag har använt följande material från Engströms:

Mönstrat papper: Fancy Pants (Bak-och framsidor) Headed South #1160 och ITLT Strips #1162
Band: #70161
Stämpel: Litet hjärta från Hot of the press " Små ord och figurer "
Bokstäver: Prima Alphabets Stickers #544225
Blomma: Prima

Önskar er alla en riktigt fin vecka!

1 kommentar:

Karin sa...

Vilken härlig layout! Jättefint foto å ojoj,va snyggt du skriver!
ha en härlig vecka, kram K.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails