4 april 2011

Ny vecka och nya utmaningar!

Nu har det blivit April och alla undrar - när kommer våren? Här har vi fortfarande minusgrader var och varannan natt och i helgen har det känts mer som höst än som vår! Men men snart så...

Idag startar Ellens fotbollsträning utomhus och jag hoppas att molnen hinner undan innan kvällen...

I morgon är det åter dags för mig att blogga hos Engströms...glöm inte att titta in där...

Förra veckan bloggade jag detta...

Nu går vintern mot sitt slut och det nalkas vår! Så skönt! Men än har jag massor med fina vinterbilder att scrappa. Här har jag använt fina dubbelsidiga papper i turkost och lila från Quick Quotes Paper för att göra en riktigt vintrig layout.

Som ni ser har jag sytt en hel del med min symaskin på layouten. Jag har även sprejat lite olika blå färger av Glimmer mist både på cardstocken och på snöstjärnorna.

Det vackra lila bandet har jag veckat med hjälp av dubbelhäftande tejp på baksidan av bandet. Ordet en tjej är stämplat med en liten clear stamps från Hot of the press.



Jag har använt följande material:

Cardstock
Mönstrat papper: Quick Quotes Julie Je taime #QQP-JT 200 och 400
Band: Crepe lavender #70140
Stämpel: Hot of the press " Små ord och figurer "
Övrigt: Glimmer mist från Tattered Angels

Jag önskar er en fortsatt trevlig vecka!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails