24 januari 2011

Söta kaniner

Ny vecka och nya utmaningar...:)

Idag visar jag detta kort som jag bloggade hos Crafting With Deeddee´s Digis i förra veckan. Det är ett kort jag blev mycket nöjd med...hade först tänkt mig andra färger på de söta kaninerna men så råkade det bli så här...;)


De små kaninerna är sååå söta tycker jag! De har små söta hjärtan på fotsulorna...♥

Till kortet använde jag symaskinen, Distrezz-it-All (som jag bara älskar mer och mer...), en Nellie Snellen dies, papper från spillådan och en massa blommor och bling.


Nu ska jag iväg på träning...det är tredje och sista veckan med intensivrehabiliteringen. Innan jag rusar måste jag bara tipsa om denna helt underbara låt som är min stora favvo just nu...




Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails