19 januari 2011

Love Ya Cupcake

Idag skiner solen och det är blå himmel!! Det har varit grått så länge så det är bäst att passa på att njuta...

Denna vecka har jag gjort ett kort till Delightful Inspiration. Eftersom jag glömde/inte hann ladda upp kortet i tid så gick jag in och köpte denna stämpel "Love Ya Cupcake" för endast 14 kr för att kunna delta i utmaningen. Alla som deltar denna vecka får nästa veckas stämpel gratis...


Stämpeln 100 % kärlek är en gammal stämpel som jag har haft länge i mina ägor. Den rosa rosen är från Prima och den är så fin!


Cupcakestämpeln fick lite 3d-lack på sig samt lite rosa stickles. De söta små hjärtanen i filt som tillhör mina favoriter kommer från Stickerscorner denna gång satte jag lite blingstenar på dem.


Kanske ska min kära make Magnus få detta kort på Alla hjärtans dag...vi får väl se...;)

1 kommentar:

Anonym sa...

A delicious card, Helen! You have such talent for combining elements to create beauty -- the flowers, the musical notes paper, the extra stamp in the background -- all are so lovely together!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails