25 februari 2010

Sirlig vår

Idag fick jag hem HELT underbara stämplar! Det är Kortmakarens nya stämplar "Sirlig vår - En extra tanke..." (design: Deleelsia). Det är en platta med underbara stämplar som kommer att bli mina stora favoriter!

Här är en sneakpeak...



Stämplarna släpps till försäljning på Nordiska stämpel- och scrapmässan i Borås den 13-14/3. Men redan nu kan man förbeställa stämplarna till det förmånliga priset 219 kr och då får man stämplarna hemskickade i brevlådan redan tisdag v.10. Plattan med alla stämplar kommer sen att kosta 249 kr. Beställer gör man här...

Nu ska jag "klappa" på mina nya stämplar och fundera på vad jag ska hitta på för skoj....

1 kommentar:

Laila sa...

Men det där ser ju så spännande ut! Jag som har en totalt fågelgalen son...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails