8 februari 2010

Happy feet

Ni har väl inte missat Scrapmoments månadskit för februari!? Det ingår två punchar denna månad och en massa fina dekorationer och band. Puncharna är en hörnavrundare och en liten kvist.

Jag visste precis vad jag skulle scrappa för bilder när jag fick hem det fina kitet...


Så fort jag såg den supersöta lilla charmsen i form av små fötter så tänkte jag på ett foto som vi tog på BB. Det är ett foto på Siris fötter. Att scrappa i lila är alltid en utmaning för mig men jag blev faktiskt jättenöjd med denna.




Den andra layouten blev en höstlayout...

Jag har jättemånga fina bilder som vi tog i höstas och nu tog jag chansen att scrappa en höstbild. Det blev en bild på Siri i barnvagnen.


Jag gjorde ett eget träd av en massa färgglada blad utstansade med kvistpunchen.

2 kommentarer:

Magnus Lillieborg sa...

Vilka fina layouter...dom där fötterna känner jag igen:-)

/Magnus

Cath. sa...

Vilka fina layouter! Gillar verkligen den översta lite extra, kul med 5 cirklar för 5 tår... Underbart foto också!
Ha det gott! Kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails