17 oktober 2012

Fina söta lilla du

Hösten är en ljuvlig årstid speciellt soliga vackra dagar!! Som ni vet har vi som tradition i min familj att varje höst åka till Hagaparken i Stockholm för att fota oss bland alla höstlöven. Det brukar bli en mysig dag med picknick och en massa skoj!! Jag hittade några gamla oscrappade fotografier från hösten 2010…


 Jag ville stämpla brun akrylfärg med bubbelplast men saknade en brun färg…blandade då grönt med rött för att få brunt och det gick jättebra!:) Älskar de söta “frimärkena” som jag klippt ut från ett Maja Design papper.


 Söta färgglada höstlöv från YouDo förgyller varje höstlayout så fint! Här tillsammans med vacker spets och fina guldiga blingstenar.



Jag har använt följande material:

Mönster papper: Maja Design Walking in the Forest
Bokstäver: Die Cut Letters från Maja Design Walking in the Forest och gröna stickers från Papermania.
Dekorationer: Diecuts från Maja Design Walking in the Forest, Roströd spets, Bling från Landstoken och Löv från YouDo
Färg: Reeves akrylfärg grön och röd som blandades till brun.


Allt material finns att köpa hos Creativica!



Ha det gott i höstsolen!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails