29 september 2011

Bloggmaraton startar!

 Nu är väskorna packade och förväntningarna är höga! Nu saknas bara lite sömn innan jag ska ta tåget till Karlstad och till den mässa och scrapträff som Svensk Scrapbooking ordnar i helgen. Jag reser med min väninna Jenny och det ska bli sååå roligt och sååå härligt att bo två nätter på hotell. Familjen får klara sig själva hemma denna helg...

Denna namnskylt har jag gjort för att ha på mig under helgen...så att alla vet att jag är jag!:)


 Jag tänkte utmana mig själv under oktober månad och ha ett litet bloggmaraton här i bloggen. Jag tänkte mig ett inlägg varje dag! Jag har fått lite kritik från nära och kära att jag bloggar för sällan och det måste ju åtgärdas...jag tjuvstartar lite redan nu...

Ha nu en riktigt skön helg och välkommen tillbaka redan i morgon...

2 kommentarer:

Pysselfröken sa...

Jättefin namnskylt! Såg den irl idag på mässan. Hoppas att du hade roligt. Det hade jag. Kram

Sara-SaGam sa...

Vilken vacker namnskylt. Gissar att ni hade trevligt i helgen?! Vilken utmaning du gett dig själv!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails