27 oktober 2009

Jag = Partypingla

För någon helg sedan hade forumet Svensk scrapbooking en Cyber Crop. Det var 10 olika scraptävlingar som gick ut på att man skulle lifta olika alster. Jag blev så glad och förvånad för jag hann med alla utmaningar! Och jag blev sååå nöjd med alla!! På lördagen var jag på en liten scrappträff och trots att Siri var med så hann jag göra två layouter och två kort. På söndagen var det dåligt väder och Ellen gick till en kompis så jag kunde scrappa hela dagen, mest när Siri sov men också med henne i knät...

Vet ni vad!?

Jag blev utsedd till Cropens Partypingla!! Vilken ära! Jag blev sååå himla glad. Juryns motivering löd...

Du tog hem denna titeln genom dina genomgående välarbetade och balanserade layouter med fotona i fokus.

Här kommer alla alster jag gjorde den helgen...

Alter...




Layouter...








Kort
...









Klicka på bilderna om du vill se dem större!


3 kommentarer:

Scrapmoment Hellen sa...

Wow!!!Stort grattis tjejen superbra jobbat!!!

Massor me kramar fr Taiwan!

Annie sa...

Wow, vad fint! Förstår jag väl att du vann! Kram!

Chris_P sa...

guuuud så mycket fint!!! Du är ju bara sååå duktigt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails