22 mars 2013

Jag har scrappat...


 Oj...vad tiden går fort...

Den senaste tiden har det inte blivit så mycket scrappande för min del. Det har varit fullt upp här hemma med diverse bekymmer...ni vet...små barn små bekymmer, stora barn stora bekymmer! Men nu verkar det gå mot bättre tider...och det känns skönt!

Igår unnade jag mig faktiskt en scrapdag här hemma! Jag plockade fram lite gamla papper och dekorationer och gjorde mig ett kit. På några timmar fick jag 5 layouter gjorda och några gamla foton scrappade...härligt!!

Nu är jag sugen att städa ut en massa gammalt från scraprummet som jag aldrig använder och göra fint! Jag vill ha bättre ordning och renare yta samt lite mindre med grejer...varför spara på sånt man aldrig kommer att använda?

Ja vi får väl se vad som händer i helgen...

Här kommer gårdagens layouter...






 Nä...nu väntar lunch och sen röj i scraprum!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad smart att plocka ihop ett eget kit! Nu har inte jag så mycket scrapsaker än men det kan vara lite trixigt att veta vad man ska välja bland det man har så då verkar det bra med ett kit o sen skapa utifrån det. Vilka fina layouter du gjort! Nu har jag iallafall beställt en del "Project life" saker så det ska bli kul när jag får dra igång det projektet.
Trevlig helg!
Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails