25 juli 2012

Bus o. lek i vattnet


 Det är något speciellt med barn och vatten...eller hur!? Jag tror våra ungar kan bada hur länge som helst...de vill aldrig gå upp! Extra roligt är det när pappa är med och busar...


Jag har stämplat upp två journalingrutor, klipp ut och klistrat fast omlott.


Jag rev pappersremsor, klistrade ihop och dekorerade med sydda sömmar, rutig tejp och gensomskinliga knappar...allt för att få lite vattenkänsla.



Jag har använt följande material:

Mönster papper: Maja Design Vintage Summer Basics 1932 och 1936
Bokstäver: Några gamla jag hade hemma och dymo.
Stämplar: Forever Friends Black & Gold Clear Stamp Collection
Dekorationer: Tejp från YouDo, vit blomma från YouDo, blinstenar från Papermania, genomskinliga knappar och ett metallhörn.
Häftprodukter: Tombo Mono Multi Liqud Glue


Allt material finns hos Creativica!


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails