8 juni 2011

Ellen matar Cirkus Zebran

Hej hopp...här kommer äntligen ett inlägg från mig...

I måndags firade vi min mors 60-årsdag och innan dess pysslade jag intensivt i några dagar för att få ihop hennes present...eller presenter. Bilder på det kommer när jag redigerat bilderna...

I torsdags var vår stora tös på cirkus. Det lyste stor lycka när hon kom hem och berättade att hon hade fått mata cirkusdjuren i pausen. Min man hade kameran med och förevigade som tur var den upplevelsen...



Det gröna bandet med rosetter är en nyhet hos Engströms och sååå läckert!

(Lite journaling skall skrivas när jag har hittat en lämplig penna...:))



Jag har använt följande material från Engströms:


Mönstrat papper: Glitz Hoppla zebra #H2976 och Hoopla Polka #H2952
Bokstäver: Prima Alphabets Stickers #544225 samt Glitz Teeny Alpha cream #TA 2747
Band: # 70208 och #80419


Ha det gott i sommarvärmen!


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails