3 februari 2011

Stackars mig!

Jaha...då är det dags att återigen skriva...redan torsdag! Jag vet inte vart veckan tog vägen? I helgen som gick tog jag hand om våra två sjuklingar här hemma...de är friska nu...men nu har jag blivit förkyld och tappat rösten...trist!

Jag ska nu bädda ner mig i sängen och hoppas på att jag mår bättre imorgon...hoppas i alla fall på att kunna prata igen! Jag har fått ett röststyrningsprogram Voice Xpress till datorn som jag håller på att lära mig och öva med och det är ju inte så lätt att göra när man inte har någon röst!:)

Jag har pysslat en massa den senaste veckan och har en massa nytt att visa...lovar att uppdatera flitigt framöver...

Först kommer äntligen julkort #2

Det blev ett julkort med en snögubbe, gjord till veckans utmaning hos Delightful Inspiration. Jag har gjort ett julkort för varje vecka men har ännu inte hunnit visa dem...men det kommer...

Imorgon är det fredag och då äntligen startar utmaningarna hos Flowerets stämplar...kika gärna in där under dagen...

Nu säger jag go´natt!!!

2 kommentarer:

A'laEmmeli sa...

Vilket sött julkort och så fin stämpel!!

Ville oxå säga tack så mycket för din kommentar, den värmde! :D Ser verkligen fram emot att träffa dig och Jenny i Karlstad i mars! Kram Emmeli

Elizabeth P sa...

I love your cute card Helen! gorgeous colours! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails