10 mars 2010

Jag längtar efter påsken...

Jag älskar påsken! Det är årets bästa högtid tycker jag. Det är en helg utan stress, mycket vila och många dagar till att träffa nära och kära. Man äter god mat, ser tv, gottar sig i godis och njuter av att våren är på väg...
Härligt!

Jag fick hem ett riktigt påskigt paket från Scrapmoment det var bland annat saker från månadens kit Funny bunny.

Visst är kitet härligt påskigt!?...


Jag har gjort en layout med saker från kitet. Det är en layout med foton på Ellen tagna Skärtorsdagen förra året när hon var utklädd till påskkärring för första gången. Det var både spännande och nervöst...


Här har jag satt ihop tre olika blommor och piffat till dem lite med Stickles (glitterlim) i mitten.

Bandet har jag krusat med hjälp av en söm sydd på symaskinen.

Jag har också dekorerat pappersasken som finns i kitet Funny bunny men den visar jag en annan dag...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails