30 november 2009

Tiden går...

Hmmm...denna blogg är dåligt uppdaterad den sista tiden!! :( Men min tid räcker inte riktigt just nu till allt som jag måste, vill och borde göra! Så det gäller att prioritera...

Jag har en massa roliga projekt på G samtidigt som jag försöker få fint här hemma till jul.

Men lite pyssel finns det alltid tid för...

Jag har gjort en inspirations layout till Scrapmoments månadstävling. Som ni kan läsa om här! Jag har gjort en sida (8 x 8) till ett "kusinalbum" som jag har påbörjat. Magnus har tagit så mycket fina kort på mina systrars barn så jag vill gärna göra något fint av dem åt Ellen och Siri. Tänkte det skulle bli ett litet album som de kan titta i.


Här har jag scrappat om min systerdotter Möja. Jag har använt 3 mönstrade papper, tre band och tre blingstenar samt en söt liten figur jag köpt från Scrapmoment.

I morgon är det första december och i natt ska "tomten" komma och sätta upp paket utmed trappan...en paketkalender. Ellen ska få öppna ett paket om dagen ända fram till julafton. Jag har också en paketkalender med små scrapsaker som jag och en väninna har givit varandra...lite skoj ska man ha!

Återkommer i morgon med bilder av våra kalendrar!

Visst är det mysigt med december!?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails